Οι κορσέδες του Bridgerton

Στις παλιές εποχές, η κομψότητα προερχόταν κυρίως από τον ενδυματολογικό κώδικα, όπως μπορούμε να διαπιστώσουμε σε μια από τις καλύτερες σειρές που αναπαριστούν την υψηλή κοινωνία της Αγγλίας- το Brigderton!”

Φροντίσαμε να αναλύσουμε τα ρούχα που φορούσαν οι ηθοποιοί και πιο συγκεκριμένα τον κορσέ.

Όμως δεν είναι μόνο αυτό, για τους φαν της σειράς, αποκαλύπτουμε διάφορα στοιχεία που αφορούν: την κυκλοφορία της 2ης σεζόν, μελλοντικούς χαρακτήρες, φήμες και πολλά άλλα μυστικά που δεν είναι ακόμη γνωστά στο ευρύ κοινό.

Τώρα, ας ξεκινήσουμε!

Το Χρονικό του Μπρίτζερτον

Το The Bridgerton Chronicle είναι μια σειρά βασισμένη στα μπεστ σέλερ της Julia Quinn που αφηγείται την ιστορία οκτώ παιδιών από τα αδέλφια Bridgerton, που αναζητούν την αγάπη στην υψηλή κοινωνία του Λονδίνου.

Η πρώτη σεζόν αυτής της αμερικανικής σειράς δημιουργήθηκε από τον Chris Van Duden και η παραγωγή έγινε από τον Shonda Rhimes, προβλήθηκε στις 25 Δεκεμβρίου 2020 στη δημοφιλή πλατφόρμα Netflix, η οποία ανήκει στον επιχειρηματικό τομέα των δημιουργικών βιομηχανιών.

Η ιστορία των δύο οικογενειών, των Bridgertons και των Featheringtons, ξεκινάει τον 19ο αιώνα.

Κατά τη διάρκεια της English Regency στο αριστοκρατικό Λονδίνο του 19ου αιώνα, τα νεαρά κορίτσια από καλές οικογένειες έπρεπε να κάνουν τη μετάβαση από δεσποινίδα σε σύζυγο. Για να το κάνουν αυτό, δεν υπήρχε τίποτα καλύτερο από τους χορούς με την ελπίδα να βρουν τον έρωτα.

Η Δάφνη, ένα από τα κορίτσια του Bridgerton που ήταν ιδιαίτερα ευνοημένα από τη βασίλισσα Charlotte γνώρισε τον δούκα του Hastings. Ο δούκας Simon Basset είναι ένας πολύ κομψός άντρας, ο οποίος, όπως και η Δάφνη, δεν επιθυμεί να παντρευτεί κάποιον που επιλέγουν οι οικογένειες.

Αποτέλεσμα, έχοντας και οι δύο το ίδιο όραμα για την αληθινή αγάπη, αποφασίζουν από κοινού να προσποιηθούν ότι είναι ζευγάρι. Χάρη σε αυτή την ψεύτικη σχέση, κερδίζουν τον χρόνο που θέλουν για να βρουν έναν πραγματικό μνηστήρα. Όμως, μια λεπτομέρεια αποσταθεροποιεί το άψογα εκτελεσμένο σχέδιό τους- η εμφάνιση της αληθινής αγάπης μεταξύ της Δάφνης και του Δούκα του Χέιστινγκς.

Σε αυτή τη σειρά μπορούμε να θαυμάσουμε την κομψότητα που είχαν οι άνδρες και οι γυναίκες αυτής της περιόδου στον τρόπο που ντύνονταν.

Από τα πριγκιπικά φορέματα με τις δουλεμένες δαντέλες, έπειτα, τους υπέροχους κορσέδες που προσφέρουν μια απίστευτη σιλουέτα, ή πάλι, τα κοντυμένα κοστούμια που δίνουν στους άνδρες μια ευθεία και γοητευτική στάση.

Σε αυτόν τον ενδυματολογικό κώδικα με την εικόνα αυτής της περίφημης εποχής του Λονδίνου, ο κόρσος κατέχει πολύ σημαντική θέση. Αυτός ο τύπος ενδύματος ήταν κάτι περισσότερο από ένα απλό κορσέ που επέτρεπε στις γυναίκες να έχουν λεπτή μέση. Έγινε το σύμβολο της κομψότητας και αντανακλούσε την κοινωνική θέση του χρήστη.

Κορσές τύπου Μπρίτζερτον

Στις αρχές του 16ου αιώνα, τα σώματα των γυναικών σμιλεύτηκαν χάρη στην εμφάνιση ενός άκαμπτου εσωρούχου. Μιλάμε πράγματι για τον περίφημο κορσέ, ο οποίος σχεδιάστηκε για να διαμορφώνει τη σιλουέτα και να μειώνει τη μέση με τη βοήθεια των κορδονιών στο πίσω μέρος του ενδύματος.

Επιπλέον, αυτός ο πολύ ιδιαίτερος κορσές μέσης έγινε το must-have item του 20ού αιώνα και για καλό λόγο, αυτό το ραβδωτό σώμα με το άκαμπτο πλαίσιο, έγινε το νέο σύμβολο που αντιπροσωπεύει την κομψότητα και τον πλούτο των μεγαλοαστών γυναικών της ανώτερης τάξης.

Ετσι, στα οκτώ επεισόδια της σειράς Το Χρονικό του Μπρίτζερτον μπορούμε να θαυμάσουμε όλη την ομορφιά των κόρσετ βικτοριανού τύπου.


Η αλήθεια για τους κορσέδες Bridgerton

Στην εναρκτήρια σκηνή του ατμοσφαιρικού δράματος “Bridgerton” η Prudence Featherington, μία από τις περιζήτητες κόρες της ορειβάτισσας Lady Featherington, ντύνεται για να παρουσιαστεί στη βασίλισσα της Αγγλίας.

ΗPrudence σκύβει διπλά, χωρίς ανάσα, καθώς μια υπηρέτρια σφίγγει τα κορδόνια του κορσέ της.


Μπορούσα να συμπιέσω τη μέση μου στο μέγεθος ενάμιση πορτοκαλιού όταν ήμουν στην ηλικία της Prudence”, λέει η Lady Featherington.

Δυστυχώς, αυτού του είδους οι συζητήσεις που βάζουν οι σεναριογράφοι, δίνουν κακό όνομα στον κόρσο. Πολλές ταινίες, τόσο ιστορικές όσο και φανταστικές, έχουν μια παρόμοια σκηνή.

Μπορούμε να ξεκινήσουμε με τη Scarlett O’Hara, στην ταινία Autant en emporte le vent, που σφίγγει ένα στύλο του κρεβατιού όταν η υπηρέτρια της δένει τον κορσέ.

Έπειτα, η Ελίζαμπεθ Σουάν στους Πειρατές της Καραϊβικής που μοιάζει σαν να μην μπορεί να αναπνεύσει όταν της σερβίρεται ο κορσές.

Έπειτα, η Emma Watson, που υποδύεται την Belle στο live-action remake της Disney του Η Πεντάμορφη και το Τέρας, δηλώνοντας ότι ο χαρακτήρας της είναι πολύ ανεξάρτητος για να φοράει κορσέ.

Κανένας από τους χαρακτήρες που υποφέρουν από τον πόνο δεν έχει τον έλεγχο της ζωής του- σε κάθε σκηνή, μια φιγούρα εξουσίας (οι μητέρες της Prudence, ο πατέρας της Elizabeth, η υπηρέτρια της Scarlett) τους λέει τι να κάνουν.

ΟAlden O’Brien, είναι επιμελητής κοστουμιών και υφασμάτων στο Daughters of the American Revolution Museum στην Ουάσινγκτον

Ο ίδιος λέει: “Για να έχουμε μια σκηνή στην οποία λένε: “πιο σφιχτά, πιο σφιχτά” είναι προφανώς ένα υποκατάστατο για τους περιορισμένους ρόλους των γυναικών στην κοινωνία.”

Το πρόβλημα είναι ότι σχεδόν όλες αυτές οι αναπαραστάσεις είναι υπερβολικές ή απλώς λανθασμένες. Αυτό δεν σημαίνει ότι η showrunner της σειράς “Bridgerton” Shonda Rhimes έκανε λάθος στην απεικόνιση των δικαιωμάτων των γυναικών στις αρχές της εποχής 19ου αιώνα Regency, γιατί όντως ήταν αυστηρά περιορισμένες, αλλά δεν έφταιγαν τα εσώρουχά τους.

Η Κας ΜακΓκαν, ιστορικός ενδυμάτων και σύμβουλος σε μουσεία, τηλεοπτικές εκπομπές και θεατρικές παραγωγές σε όλο τον κόσμο, εξηγεί σε ένα email: “Το θέμα είναι λιγότερο ο κορσές και περισσότερο η ψυχολογία της σκηνής”

./p>

Κατά τη διάρκεια τεσσάρων αιώνων με αμέτρητες αλλαγές στη μόδα, τα γυναικεία εσώρουχα έχουν διαφοροποιηθεί σε μεγάλο βαθμό ως προς την ονομασία, το στυλ και τη μορφή τους. Αλλά για εκείνους που η κατανόηση του δράματος με κοστούμια προέρχεται αποκλειστικά από σειρές και ταινίες όπως η Bridgerton, αυτά τα διαφορετικά ενδύματα ομαδοποιούνται λανθασμένα όλα μαζί ως κορσέδες.

Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι ο κορσές είναι απλώς ένα δομημένο εσώρουχο για τον κορμό μιας γυναίκας, εξηγεί η Hilary Davidson, ιστορικός μόδας και συγγραφέας του βιβλίου Dress in the Age of Jane.

Οι πρώτοι κορσέδες εμφανίστηκαν τον 16ο αιώνα ως απάντηση στην εξέλιξη της γυναικείας μόδας, η οποία ήταν πιο άκαμπτη και γεωμετρική.

Ο κορσές, σχεδιασμένος με φαλαινοκόκκαλο , καλάμια ή μερικές φορές ακόμη και ξύλο, διαμόρφωσε το σώμα των γυναικών en αντιστρόφως κωνικό σχήμα που ήταν πάντα στη μόδα.

Κάποιοι χρησιμοποιούσαν μαξιλάρια ή στεφάνια για να δώσουν στον εαυτό τους ένα πιο φαρδύ σχήμα κάτω από τη μέση, το οποίο με τη σειρά του έκανε τη μέση πιο στενή. Αυτό το σχήμα λίγο πολύ διατηρήθηκε μέχρι την εποχή Regency στις αρχές του 1800, όταν υπήρξαν “κάθε είδους εφευρέσεις, αλλαγές και διαταραχές” με τη μόδα, λέει ο Davidson.

Κατά τη διάρκεια αυτής της 20ετούς περιόδου, οι γυναίκες είχαν μια επιλογή: μπορούσαν να φορούν κόρσετ, τα φαλαινοκόκκαλα, δομημένα ενδύματα που μοιάζουν περισσότερο με το σημερινό σχέδιο του κορσέ- πολύ μαλακά, παραγεμισμένα, αλλά ακόμα υποστηρικτικά εσώρουχα, τα οποία ήταν κάπου στο ενδιάμεσο.

Ο O’Brien, αναφέρει ότι οι κορσέδες της περιόδου Regency ήταν κατασκευασμένοι από μαλακό βαμβάκι με ένα πιο σκληρό βαμβακερό κορδόνι για στήριξη, και μερικές φορές κανάλια στο πίσω μέρος για τα κόκαλα, και μια σχισμή στο μπροστινό μέρος για ένα μεταλλικό ή ξύλινο στήριγμα που ονομάζεται busc.

Αλλά από την αρχή, αυτά τα εσώρουχα ήταν απλά κανονικά ρούχα, λέει ο Davidson. Οι γυναίκες είχαν μια ευρεία γκάμα επιλογών, όπως ακριβώς οι γυναίκες σήμερα έχουν μια σειρά από επιλογές, από αθλητικά σουτιέν μέχρι Wonderbra.

Αυτές που απλά τριγυρνούσαν στο σπίτι φορούσαν τους πιο άνετους κορσέδες τους, ενώ άλλες που πήγαιναν στο χορό θα μπορούσαν να φορέσουν κάτι πιο σφιχτό που δίνει μια πιο όμορφη γραμμή.

Αλλά οι εργαζόμενες γυναίκες φορούσαν κάποιο ενδυμασία με κορδόνια και υποστηρικτικό ένδυμα όπως αυτό, το οποίο διέψευδε την ιδέα ότι η τοποθέτηση ενός κορσέ προκαλούσε αμέσως λιποθυμία. Για την Davidson, ο μύθος ότι οι γυναίκες κυκλοφορούσαν με αυτά τα άβολα πράγματα που δεν μπορούσαν να βγάλουν, εξαιτίας της πατριαρχίας, πραγματικά ενοχλεί.

Λέει: “Και το ανέχτηκαν για 400 χρόνια; Οι
γυναίκες δεν είναι τόσο ηλίθιες.”

Αυτά τα ρούχα ήταν άνετα, προσθέτει η Davidson, όχι μόνο για τα δεδομένα της εποχής, αλλά και για τα σημερινά σύγχρονα δεδομένα. Η συντριπτική τους πλειοψηφία άρχισε να φοράει κάποιο είδος ενδύματος κορσέ ως νεαρά κορίτσια, οπότε το είχαν συνηθίσει ως ενήλικες.

Ο’Brien, συμφωνεί: “Το να έχεις κάτι που να μπαίνει πιο βαθιά στο στήθος σου… θα ήθελα πολύ να το έχω, γιατί θα έκανε καλύτερη κατανομή της στήριξης.”

Στη βικτοριανή εποχή, μετά τον Μπρίτζερτον, οι κορσέδες είχαν εξελιχθεί σε σχήμα κλεψύδρας ⌛️, το σχήμα που πολλοί άνθρωποι φαντάζονται όταν σκέφτονται έναν άβολο, συνθλίβοντα τα όργανα, παραμορφωτικό για το σώμα κορσέ.

Αλλά και πάλι, οι σύγχρονες αντιλήψεις για το παρελθόν διαμορφώνουν την αντίληψή μας για αυτό το εσώρουχο. Ο Davidson λέει ότι οι φούστες ήταν μεγαλύτερες κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, επειδή όσο πιο φαρδιά ήταν η φούστα, τόσο μικρότερη ήταν η μέση.

Τα μουσεία συχνά εκθέτουν κορσέδες στις συλλογές τους πάνω σε κούκλες σαν να συναντιόντουσαν οι άκρες τους.

Στην πραγματικότητα, πιθανόν να φοριόντουσαν με τις άκρες τους να απέχουν μια ή δύο ίντσες μεταξύ τους, ή ακόμα και πιο χαλαρά, αν το είχε επιλέξει μια γυναίκα.

Ο McGann υποστηρίζει ότι ένας από τους λόγους που οι κορσέδες συνδέονται με τον πόνο είναι ότι οι ηθοποιοί μιλούν για τη δυσφορία τους να φορέσουν έναν άβολο κορσέ για έναν ρόλο.

“Σε πολλές περιπτώσεις, οι κορσέδες δεν φτιάχνονται για την ηθοποιό, αλλά χρησιμοποιείται ένας κορσές του γενικού της μεγέθους για λόγους ευκολίας”, εξηγεί η McGann.

“Αυτό σημαίνει ότι φορούν κορσέδες που δεν εφαρμόζουν σωστά, και όταν δένονται σωστά, μπορεί να πονάνε!”

Αρα, στις μέρες του Regency και σε άλλες εποχές, οι γυναίκες έσφιγγαν τα κορδόνια των κορσέδων τους πέρα από το όριο της άνεσης ή απλώς για να πετύχουν μια πιο στενή μοντέρνα μέση;

Βέβαια, κάποιες το έκαναν, όταν είχαν κάποιον να εντυπωσιάσουν, όπως στη σκηνή της ταινίας ΑΑυτόν στον άνεμο, όπου μια νεαρή ανύπαντρη γυναίκα προσπαθούσε να κάνει εντύπωση.

Στο Bridgerton, η επιμονή της κοινωνικής ακτιβίστριας Lady Featherington στην στενή μέση των θυγατέρων της φαίνεται επίσης λογική. Μόνο που στην εποχή της Regency, όταν τα φορέματα έπεφταν από το μπούστο, ποιο ήταν το νόημα της λεπτής μέσης;

“Η ιδέα του στενού κορδονιού είναι εντελώς περιττή και άσχετη με τη μόδα”, λέει η Davidson.

“Δεν υπάρχει περίπτωση ο περιοδικός κορσές να συρρικνώνει τη μέση της, και δεν προσπαθεί να το κάνει”, προσθέτει η O’Brien.

Άλλο ένα πρόβλημα με τις επιλογές μόδας των εσωρούχων της Μπρίτζερτον, οι κορσέδες της εποχής του Regency δεν σχεδιάστηκαν για να δημιουργήσουν το ντεκολτέ που το σύγχρονο κοινό βρίσκει ελκυστικό, αλλά περισσότερο για να ανασηκώσουν και να διαχωρίσουν τα στήθη σαν δύο στρογγυλές σφαίρες.

Η ίδια βρίσκει τους κορσέδες της Bridgerton πολύ επίπεδους μπροστά. Σε
συνέντευξή της στη Vogue, η σχεδιάστρια κοστουμιών του Bridgerton Ellen Mirojnick εξέθεσε τη φιλοσοφία της σχετικά με τα ρούχα της σειράς:

“αυτή η σειρά είναι σέξι, διασκεδαστική και πολύ πιο προσιτή από το μέσο νηφάλιο δράμα εποχής και είναι σημαντικό να ανοίξει το ντεκολτέ ενός κορσέ για να το αντανακλά αυτό.

Πάντως το “Bridgerton” έχει δίκιο για την κατάσταση των γυναικών στις αρχές του 19ου αιώνα. Ο
γάμος ήταν μία από τις μοναδικές επιλογές για τις γυναίκες που δεν ήθελαν να ζουν με το σημαντικό τους πρόσωπο για το υπόλοιπο της ζωής τους, οπότε η έμφαση που δίνει η σειρά στη δημιουργία καλών ζευγαριών στο γάμο παραμένει αληθινή.

Μόλις παντρευόταν, η γυναίκα γινόταν νομικά ιδιοκτησία του συζύγου της. Δεν μπορούσε να υπογράψει συμβόλαια ή να κάνει διαθήκη χωρίς τη συγκατάθεση του συζύγου της.

Μέχρι τα μέσα του 19ου αιώνα, οι γυναίκες είχαν σημειώσει σημαντικά κέρδη, καθώς μπορούσαν να αποκτήσουν περιουσία ή να πάρουν διαζύγιο. Ωστόσο, δεν ήταν μέχρι το 1918 στην Αγγλία ή το 1920 στις Ηνωμένες Πολιτείες που ορισμένες γυναίκες μπόρεσαν να ψηφίσουν.

Την ίδια περίπου εποχή, οι κορσέδες έβγαιναν από τη μόδα και πολλοί συγγραφείς της εποχής έβλεπαν μια σύνδεση μεταξύ της απελευθέρωσης του κορσέ και της απελευθέρωσης των γυναικών.

Η Ο’Μπράιαν λέει ότι κοιτάζοντας πίσω τώρα, αυτό το συμπέρασμα δεν ισχύει. ”
Έχεις όλους αυτούς τους συγγραφείς που λένε: ‘Ω, είμαστε πολύ πιο απελευθερωμένες από εκείνες τις φρικτές, υποκριτικές, καταπιεσμένες Βικτωριανές, και έχουμε πετάξει τον κορσέ.”

Λοιπόν, λυπάμαι, αλλά αν κοιτάξετε τα shapewear στη δεκαετία του 1920, κάνουν ακριβώς το ίδιο πράγμα, δηλαδή χρησιμοποιούν ένδυμαγια να δημιουργήσουν το σημερινό μοντέρνο σχήμα, το οποίο στη roaring twenties σήμαινε τη χρήση ελαστικών ζωνών μέσης και δεσμών στο στήθος για να σφίξουν εντελώς το φυσικό σχήμα μιας γυναίκας.

Η κοινωνία θα έχει πάντα ένα ιδανικό σώμα το οποίο θα είναι αδύνατο για πολλές γυναίκες να επιτύχουν, και κάθε γυναίκα θα επιλέγει πόσο μακριά θα φτάσει στην αναζήτηση αυτού του ιδανικού. Πάντα θα υπάρχουν μερικές που θα φτάνουν αυτό το ιδανικό στα άκρα, ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι θα θέσουν σε κίνδυνο τη ζωή τους.

Ο’Brien και η Davidson ελπίζουν ότι οι άνθρωποι θα σταματήσουν να βλέπουν τους κορσέδες ως καταπιεστικά εργαλεία της πατριαρχίας ή ως οδυνηρές υπενθυμίσεις της εμμονής των γυναικών με τη μόδα.

Αφήνουμε τις ιδιοτροπίες των φημών να δρουν πάνω μας, αντί να επιλέγουμε να κάνουμε τη δική μας εμπειρία και να είμαστε μοντέρνοι!

Επιπλέον, το να φοράμε κορσέ είναι εξίσου καταπιεστικό με το να φοράμε σουτιέν. Κι όμως, κανείς δεν υποχρεώνει τις γυναίκες σήμερα να φορούν σουτιέν;

Θα πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας τις σωστές ερωτήσεις, γνωρίζοντας όλη την ομορφιά που συνοδεύει το φόρεμα κορσέ!

Αλήθεια, είναι πιο εύκολο να τον δούμε ως παράξενο, ασυνήθιστο και από το παρελθόν, παρά να τον δούμε στην πραγματική του αξία, μια νέα γενιά ρούχων, κομψό, μοντέρνο.

Είναι περιπέτεια όλα όσα ένα στυλ ρούχων που σας επιτρέπει να βελτιώσετε ή όχι τη σιλουέτα σας στη διάσταση που σας ευχαριστεί περισσότερο.

Μπορείτε να εκφράσετε την προσωπικότητά σας, τη γοητεία σας όντας πολύ κομψή όταν ξέρετε τι ρούχα να φορέσετε με κορσέ!

Το χρονικό του Μπρίτζερτον “2η σεζόν”

Η πρώτη σεζόν της δραματικής σειράς Bridgerton, που θεωρείται μία από τις καλύτερες προτάσεις του Netflix, είναι αυτή τη στιγμή υποψήφια για τα Emmy 2021 σε τρεις μεγάλες κατηγορίες:

  1. Καλύτερο δράμα
  2. Καλύτερος ηθοποιός ( Regé-Jean Page )
  3. Σκηνοθέτης δραματικής σειράς ( Julie Anne Robinson )

Αν είστε θαυμαστής των οκτώ μυθιστορημάτων Bridgerton της συγγραφέως των μπεστ σέλερ Julia Quinn, το πιθανότερο είναι να γνωρίζετε ήδη τι θα συμβεί στους Featheringtonsκαι Bridgerton όταν θα κυκλοφορήσει η δεύτερη σεζόν.

Αλλά για όλους εκείνους που δεν έχουν διαβάσει ακόμα αυτά τα βιβλία ή απλά ανυπομονούν να δουν τι Shonda θα κάνει με την επόμενη συνέχεια, μπορείτε να συνεχίσετε να κυλάτε προς τα κάτω σε αυτό το άρθρο για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη δεύτερη σεζόν.

Πότε θα κυκλοφορήσει η 2η σεζόν του Bridgerton στο Netflix;

Η 2η σεζόν του Bridgerton αναμένεται να προβληθεί το 2022. Μια συγκεκριμένη ημερομηνία δεν είναι ακόμα διαθέσιμη, αναγκάζοντας τους θαυμαστές να παραμείνουν στο σκοτάδι περιμένοντας περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτή την περίφημη κυκλοφορία.

Πάντως, στο βίντεο που ακολουθεί, αποκαλύπτουμε τις πρώτες εικόνες από τη 2η σεζόν.

Στο Instagram, το Netflix ανακοινώνει επίσημα την κυκλοφορία του δεύτερου μέρους. Επίσης, εκδίδεται ειδική έκδοση του Lady Whistledown’s Society Paper για να ενημερώσει τους αναγνώστες ότι το καστ του Bridgerton θα επιστρέψει στην παραγωγή την άνοιξη του 2021, αυτή τη φορά με επίκεντρο τον Anthony ( Jonathan Bailey).

Bridgerton season 2 cast

Πρώτα απ’ όλα, πρέπει να σας ανακοινώσουμε κάποια τρομερά νέα, αν και η συντριπτική πλειοψηφία από εσάς το γνωρίζει ήδη, αλλά ο Δούκας του Χέιστινγκς που υποδύεται ο Regé-Jean Page δεν θα συμμετέχει στη 2η σεζόν.

Η Lady Whistledown ανακοίνωσε πρόσφατα ότι η Daphne που υποδύεται η Phoebe Dynevor, θα εμφανιστεί όντως στη σειρά, παρά το γεγονός ότι ο Simon αποχαιρετά προς το παρόν.

Γιατί λοιπόν ο Ρετζέ-Ζαν Πέιτζ αποχωρεί από τη σειρά;

Σύμφωνα με τον ίδιο τον ηθοποιό, όλα ήταν μέρος του σχεδίου του χαρακτήρα του όταν υπέγραψε για πρώτη φορά.

“Είναι ένα τόξο που διαρκεί μια ολόκληρη σεζόν. Θα έχει μια αρχή, μια μέση, ένα τέλος”, δήλωσε στο Variety, προσθέτοντας επίσης ότι του άρεσε το στήσιμο επειδή “έμοιαζε με περιορισμένη σειρά”.

Στη συνέχεια, λέει: “Δεν έχω παρά ενθουσιασμό για το Bridgerton, καθώς συνεχίζει να οδηγεί το ατμοκίνητο τρένο του και να κατακτά τον κόσμο. Αλλά βοηθάει επίσης να τελειώσουν αυτά τα τόξα και να γίνει η προσγείωση.”

Το καστ στη 2η σεζόν

Τα καλά νέα είναι ότι περιμένουμε να δούμε το παρακάτω καστ στη νέα σεζόν:

  • Nicola Coughlan ως Penelope Featherington
  • Jonathan Bailey ως Anthony Bridgerton
  • Luke Newton ως Colin Bridgerton
  • Claudia Jessie ως Eloise Bridgerton
  • Luke Thompson ως Benedict Bridgerton
  • Ruth Gemmell ως Lady Violet Bridgerton
  • Polly Walker ως Lady Portia Featherington/strong>
  • Adjoa Andoh ως Lady Danbury
  • Golda Rosheuvel ως Βασίλισσα Σάρλοτ
  • Ruby Barker ως Marina Thompson
  • strong>Jessica Madsen ως Cressida Cowper

Στις 15 Φεβρουαρίου, το Netflix ανακοίνωσε ότι η Simone Ashley προστίθεται στο καστ ως Kate Sharma, μια έξυπνη αλλά πολύ ισχυρογνώμων νεαρή γυναίκα που είναι ερωτευμένη με τον Anthony.

Ξέρουμε επίσης ότι η Charithra Chandran θα υποδυθεί την Edwina Sharma./strong> και ο Rupert Young θα υποδυθεί τον Jack, έναν νέο χαρακτήρα που δεν υπάρχει στα βιβλία.

Τον Απρίλιο, το Deadline επιβεβαίωσε δύο ακόμη προσθήκες στο καστ της σειράς: Shelley Connκαι Calam Lynch.

Υπάρχουν spoilers για τη 2η σεζόν;

Αν είστε φαν των μυθιστορημάτων της Julia Quinn, πιθανόν να έχετε συνειδητοποιήσει τη σημασία της μικρής
μέλισσας στο τέλος του φινάλε της 1ης σεζόν!

Στο δεύτερο βιβλίο της Τζούλια, Ο υποκόμης που με αγάπησε, ο Άντονι γίνεται ο υποκόμης Μπρίτζερτον όταν ο πατέρας του πεθαίνει ξαφνικά από τσίμπημα μέλισσας. Σε όλη
την υπόλοιπη διάρκεια του μυθιστορήματος, οι μέλισσες γίνονται σημαντικό μέρος της ιστορίας, καθώς το ερωτικό ενδιαφέρον του Άντονι, η Κέιτ, τσιμπήθηκε με τη σειρά της αργότερα στο βιβλίο.

Τώρα που επιβεβαιώθηκε ότι η σειρά θα συνεχίσει να ακολουθεί τα μυθιστορήματα. Η 2η σεζόν θα επικεντρωθεί πολύ περισσότερο στην αναζήτηση του Άντονι για την αγάπη παρά στις ζωές του Σίμον και της Δάφνης.

Για να κλείσουμε με μια καλή είδηση, τα οκτώ ρομαντικά μυθιστορήματα που εστιάζουν στο ταξίδι του κάθε χαρακτήρα να βρει την αγάπη θα αποκτήσουν τελικά τη δική τους σεζόν στο Netflix!

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *